| ההשפעה הפוטנציאלית של בינה מלאכותית על ערי העתיד   | תקציר |  |  |  | 
| עתיד התקשורת התעשייתית – רשתות אוטומטיות בעידן האינטרנט של הדברים   | תקציר |  |  | 
IEEE Industrial Electronics Magazine | 
| הגדלת מעורבות ואינטראקציה של תלמידי קורס במכונות בעזרת כיתה הפוכה Flipping The Classroom to Increase Students’ Engagement and Interaction in a Mechanical Engineering Course on Machine Design | תקציר | 
Kanelopoulos, J., Papanikolaou, K. A., & Zalimidis, P |  | 
International Journal of Engineering Pedagogy | 
| יעילות וויקי כפלטפורמה ללמידה מבוססת פרוייקטים The effectiveness of wikis for project-based learning in different disciplines in higher education | תקציר | 
Chu, S. K. W., Zhang, Y., Chen, K., Chan, C. K., Lee, C. W. Y., Zou, E., & Lau, W |  | 
The Internet and Higher Education | 
| הקניית אמפטיה כמיומנות במסגרת לימודי הנדסה Empathy and engineering formation | תקציר | 
Walther, J., Brewer, M. A., Sochacka, N. W., & Miller, S. E |  | 
Journal of Engineering Education | 
| משחק בפיסיקה – הצעה לשיטה חדשה של הערכת תלמידים Board Game in Physics Classes—a Proposal for a New Method ofStudent Assessment
 | תקציר | 
Daniel Dziob     |  |  | 
| תלקיט – לא לתלמידים בלבד שיפור תהליכי ההערכה
 בבית הספר ובהכשרת מורים
 | תקציר | ד”ר מיכל נחשון וד”ר אמירה רום | 2018 | הוצאת מופ”ת  | 
| תהליך הבניית ידע טכנולוגיה ותהליך התיכון אצל תלמידים עיוניים בעלי הישגים גבוהים הלומדים בשיטת ה”למידה באמצעות פרויקטים” | תקציר | ד”ר נדב בצר | 2002 | הוגש לסנאט של אוניברסיטת תל-אביב ינואר 2002 | 
| סקירה של מחקרים בנושאי למידה מבוססת פרויקטים A REVIEW OF RESEARCH ON PROJECT-BASED  LEARNING | תקציר | John W. Thomas, Ph. D | 3.2000 | Buck Institute for Education BIE- | 
| קידום והערכה של מיומנויות הנדסיות מקצועיות: גישה מבוססת פרויקט למידה בשיתוף פעולה אקדמיה-תעשיה Promotion and Assessment of Engineering Professional Skills: A Project-Based Learning Approach in Collaboration Academy-Industry | תקציר | Juárez-Ramírez, Reyes & Jiménez, Samantha & Huertas, C & Navarro, C.X | 1.2017 | International Journal of Engineering Education 33(6):2033-2049 | 
| בנייה ופיתוח של מודל למידה   iSTEM Construction and Development of iSTEM Learning Model | תקציר | Huei-Yin Tsai, Chih-Chao Chung, Shi-Jer Lou | 9.21017 | 
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology  | 
| הערכה מושכלת- מתיאוריה למעשה | תקציר | ערכה: מנוחה בירנבוים | 1999 | הוצאת רמות – אונירסיטת תל-אביב | 
| לקראת חינוך טכנולוגי-הומניסטי: מטרה, יעדים, אמצעים | תקציר | עמיעד גורביץ’ ויורם הרפז | 3.2016 | כנס 25 לרשת עתיד | 
| Wandering: A Web-based platform for the creation of location-based interactive learning objects | תקציר | Miri Barak and Shani Ziv |  |  | 
| Science Teacher Education in the Twenty-First Century: a Pedagogical framework for Technology-Integrated Social Constructivism | –תקציר | Miri Barak |  |  | 
| Learning to analyze and design systems through reverse Engineering | תקציר | /Igor Verner and Moshe Greenholts |  |  | 
| STEM Education: Inferring Promising Systems Changes from Experiences with MIT BLOSSOMS | תקציר | Richard C. Larson and M. Elizabeth Murray |  |  | 
| Robotics projects and learning concepts in science, technology and problem solving
 | תקציר | Moshe Barak, Yair Zadok | 11.2007 |  | 
| מפת מושגים – כחלופות בהערכת הישגים | תקציר | נעה אבולעפיה |  |  | 
| Teachers’ perceived usefulness of strategy microanalytic assessment | תקציר | Zimmerman & Cleary |  |  | 
| תכנון סביבות למידה מתוקשבות ולמידה מיטבית/ | תקציר | ניר זינגר |  |  | 
| Social cognitive theory | תקציר | Bandura |  |  | 
| Educational robotics: Open questions and new challenges | תקציר | / Alimisis |  |  | 
| Validity and Problem-Based Learning Research: A Review of Instruments Used to Assess Intended Learning Outcomes
 | תקציר 
 | Brian, French, and Peggy Ertmer |  |  | 
| אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה | תקציר |  |  | משרד החינוך | 
| גישות משלימות לחינוך לחשיבה | תקציר | הרפז |  |  | 
| זיקה בין תחומית | תקציר | הרפז |  |  | 
| שילוב חינוך במדעים ובטכנולוגיה | תקציר | וקס |  |  | 
| Animation Based Learning of Electronic Devices | תקציר | Gero,Zoabi,Sabag |  |  | 
| Projects in Technology Education and Fostering Learning | תקציר | Barak, Shachar |  |  | 
| Higher Order Thinking in Science Teacher Education– | תקציר |  |  |  | 
| Examining the Academic Success of Latino Students  in Science | תקציר | /Cole,Espionza |  |  | 
| Encouraging Self-Regulated Learning through Electronic Portfolios | תקציר | Philip et al |  |  | 
| Blooms Taxonomy |  | Action Verbs |  |  | 
| From Order to Disorder | תקציר | Barak |  |  | 
| The Challenge of Robotics Education in Science Museums- | תקציר | Polishuk,Verner Klein,Inbar ,Mir,Wertheim |  |  | 
| קו היצור של חשיבה יצירתית | תקציר | צבי לם |  |  | 
| חינוך טכנולוגי | תקציר | צפרוני אבי |  |  | 
| חינוך טכנולוגי הוא אמצעי ולא מטרה | תקציר | משה ברק | 2014_02 | הד החינוך | 
|  An instrument for assessing scientists’ written skills in public communication of science | תקציר | Baram-Tsabari, A. and Lewenstein, B. V |  |  | 
| Bridging science education and science communication research | תקציר | Baram-Tsabari, A. and Osborne, J |  |  | 
| חינוך וטכנולוגיה או: מה מקומה הנכון של הטכנולוגיה בחינוך ובהוראה? |  | גלעד גולדשמידט |  |  |